תיקון דודי שמש

שירות מקצועי ואמין

מומחה בעל סוגי העבודות

זמינות 24/7

התקשרו עכשיו 24 שעות ביממה לייעוץ חינם

תיקון דודי שמש – תקלות בדוודים לרוב תיווצרנה כתוצאה דוד באיכות נמוכה, הצטברות אבנית או התקנה לקויה. הכשל יתבטא בקושי בחימום הבית או בקצר. נזילת מים אף היא מהווה בעיה נפוצה ומתרחשת הודות לאיטום לקוי מתקן מערכת הדוד החשמלית או כתוצאה מבלאי שנגרם בדוד. איך מתקנים דודי שמש ומה הדרך למנוע תקלות בדוודים? הכירו את שיטות המנעה והתיקון המובילות בתחום דודי השמש.

שיטות לתיקון דודי שמש

תיקון דודי שמש או החלפת גוף חימום כאשר דוד השמש צובר אבנית בכמות גבוהה המכסה אותו וגורמת לחימום מים לקוי, ניתן פעמים רבות לבצע החלפה נקודתית של גוף החימום הישן בחדש. במהלך ההחלפה, גוף החימום הישן יישלף ממקומו בפעולה פשוטה יחסית ובמקומו יותקן גוף חימום חדש.

החלפת המערכת החשמלית של דוד השמש – במקרים בהם החלפת גוף חימום בלבד אינה מספקת, יש לשקול להחליף את כל המערכת החשמלית. פעולה זו תכלול פתיחה של הפלאנג', ניקוי פנימי יסודי והתקנת מערכת חשמלית חדשה. החלפה של כל המערכת החשמלית תהווה הגנה חזקה יותר מפני הצטברות של אבנית ותשמש אתכם זמן ארוך יותר.

החלפת דוד שמש

במידה וגוף החימום עצמו מחורר בנקב גדול או כשמדובר בגוף חימום בן למעלה מ-8 שנים שאינו מתפקד כמו שצריך וקיימת בו נזילה, ככל הנראה יש צורך להחליפו בדוד חדש על מנת למנוע חזרה והישנות של התקלות בדוד.

מניעת תקלות בדודי שמש

הקפידו על ניקוי אבנית בדוד, התקנת טיימר לדוד על מנת שלא ידלק שעות ארוכות מה שמייצר אבנית בכמות גבוהה. רצוי שלא להפעיל את הדוד למשך יותר משעתיים במשך כל יום. לצורך כך ניתן לנצל לרחצה את שעות היום. בנוסף, מומלץ להגדיר טמפרטורת סף נמוכה של הדוד מה ששוב ימנע הצטברות אבנית בשל צמצום הצורך בפעילות ארוכה של דוד השמש.

תיקון דודי שמש – סיכום

תיקון דודי שמש יש לבצע בהדרכת איש מקצוע על מנת לבחור את השיטה היעילה ביותר לפי מצב הדוד ומספר שנות חייו. למניעת הצטברות אבנית יש לפעול לצמצום משך זמן פעילות הדוד. לזיהוי בעיה בדוד ניתן לבדוק את צבע המים בכיור (במידה ויש להם צבע אדמדם-חום יש להסיק שקיימת חלודה בדוד) וכן במקרה של קצר, לרוב הבעיה קשורה בהיווצרות אבנית בגוף החימום מה שדורש החלפה של גוף החימום/המערכת החשמלית.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית עבור תיקון דודי שמש צרו קשר עוד היום עם איציר האינסטלטור ותקבלו שירות אמין ואיכותי.

השאירו פרטים לחזרה

שירותים נוספים

דילוג לתוכן